viernes, 21 de diciembre de 2012

Cartes al Director

“Enfrontament Veïnal a Cappont”

Aquest va estar poc més o menys, el sentit d’una nota de premsa que va publicar ahir el diari local Segre i va difondre la COPE.

El que passa és que tot i explicant que jo acusava a la presidenta de l’Àrea de la Dona, de haver-me agredit físicament sense cap motiu, allí només va sortir el meu nom, però no surt el nom de qui em va agredir.
Curiosa manera d’informar, tant pel que fa al diari Segre com pel que fa a la COPE. I mirin, jo penso que dir només la meitat de la noticia es una manipulació tendenciosa. 

Per a mi és bastant sospitós, que no surtin el noms de qui em van maltractar o agredir: la presidenta de l’Àrea de la Dona, que es, Matilde Díaz Villar i la seva filla. Ho dic, perquè ja em sembla bé que posin el meu nom, però si el posen, també han de posar-los tots, a no ser que aquesta senyora gaudeixi d’una especial protecció que altres no tenim. A més, jo no tinc cap càrrec dins la Junta, en canvi qui em va agredir sí, és presidenta de l’Àrea de la Dona.

Com sigui que mig hora desprès dels fets, la Junta de la Associació de Veïns teníem una reunió al Casal, amb la regidora, Marta Camps Torrens, primera tinent d’Alcalde de la Paeria (que es va trobar present, quan els Mossos d’Esquadra, identificaven a Matilde Díaz Villar), li vam exposar els fets, i la regidora Marta Camps, no va demostrar cap interès en escoltar-nos, donant a l’assumpte escassa importància, amb l’excusa que cadascú dona la seva versió i ens va dir que tot era un problema de “rebaixar tensions”.
Bé, i si l’haguessin agredit a ella, si li haguessin apretat el coll amb força i violència, també pensaria el mateix, o se ho miraria d'una altra manera?  Té algun interès la tinent d’Alcalde, Marta Camps, en que no hi hagi aquestes “tensions” entre certes entitats, quan al Casal de Cappont les tensions son freqüents i algú les provoca?  Li importa, a la tinent d’Alcalde, que hagi tensions?  És aquest, el model de “cohesió” del que tant vostès parlen i tant s’omplen la boca de “cohesió, cohesió i cohesió”, o tot això no és més que una xerrameca?

En tot cas, per a que cobren aquests regidors uns sous de ministre,  per a solucionar problemes dels Veïns de Lleida, o per crear-ne uns altres innecessaris?  És que potser posen imaginació, o fan alguna cosa, per tal de rebaixar-nos en temps de crisi, els impostos com poden ser, l’IBI, el rebut de l’aigua, les escombraries, l’impost de circulació, etc?

Són preguntes que em faig, en veure l’escàs interès que va prendre la tinent d’Alcalde, i que jo vaig interpretar com una actitud de total permisivitat, en un assumpte tant greu, com és que la presidenta de l’Àrea de la Dona, Matilde Díaz Villar, m’agafes i em premés el coll. Un acte que podria ser considerat com a violència de gènere, però mai de CIVISME, ni de PARTICIPACIÓ CIUTADANA. 

Em quedo, amb el comportament “barriobajero” de la presidenta de l’Àrea de la Dona de Cappont juntament amb la seva filla, que semblen estar tant protegides per l’Ajuntament i dos mitjans de comunicació.  Unes senyores que organitzen cada any una “setmana cultural”. Senyores, de quina cultura em parlen?

Em quedo també, en que em van agredir i aquí no passa res, en canvi si l’agressió els hi hagués fet jo a elles, possiblement, jo ja hauria estat detingut i portat a declarar davant del Jutge.

Senyors, així funciona aquest país on queda molt per arreglar, els abusos d’autoritat i les injustícies, cal eliminar-les perquè els ciutadans puguem viure en condicions d’igualtat. 

Francesc Castells 

--------------------------------------------------
Nota de la Redacció: Les Cartes al Director aniran degudament identificades i no podran contenir insults, ni ser ofensives, en tot cas, no seran la nostra opinió sinó la del signant. En cap cas es mantindrà correspondència amb els autors. Les Cartes al Director es poden enviar a la nostra adreça: ilergeta386@gmail.com

Etiquetas:






<< Inicio

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Suscribirse a Entradas [Atom]