martes, 23 de noviembre de 2010

Cartes al Director

“Estem en la ciutat dels detalls”

Recordo haver llegit un escrit publicat de la regidora d’Urbanisme Marta Camps, on repetia insistentment que Lleida era “la ciutat dels detalls”. No sé encara a quins detalls es referia, però jo si puc dir que en aquesta ciutat hi ha detalls que no m’agraden gents ni mica. Vegem-ne un: periòdicament rebo a casa, propaganda política que res té a veure amb les campanyes electorals (com la que ara tenim), concretament m’estic referint als fulletons a tot color, que segurament paguem entre tots, i que parlen de les inauguracions i les bondats del govern del nostre ajuntament de Lleida. En guardo un on es diu de l’Àngel Ros: “...que ja havia demostrat un caràcter dialogant i una gran capacitat de treball...”, però escolteu, que la realitat es tossuda i no s’assembla en res a les meravelles que apareixen ens el fulletons.

Per un tema concret, vaig presentar al registre de l’ajuntament un escrit al gener de 2006. Com sigui que no vaig obtenir resposta, el vaig tornar a presentar al mes de setembre. A finals de desembre vaig tornar a presentar l’escrit, fen menció de que els dos escrits anteriors no se m’havien contestat, fent seguir còpia a la Sindicatura de Greuges.
A l’abril de 2007, la Sindicatura de Greuges emet un dictamen adreçat a l’alcalde, on es recomana el compliment de la llei 4/2001, reguladora del dret de petició, considerant en base a aquesta llei i altres, que tinc dret a les explicacions que cregui oportunes i que l’ajuntament de Lleida ha de contestar immediatament. A dia d’avui encara no he rebut cap resposta de l’ajuntament.
No crec que el meu escrit no s’hagi pogut contestar per manca de personal en l’ajuntament, ja que diuen tenir uns 1.200 funcionaris, per tant entenc que quan desprès de més de quatre anys, no es contesta un escrit, és per manca de voluntat es a dir per manca de transparència.
Entenc que el nostre ajuntament que es diu tant progressista i tant d’esquerres, ens tracta només com uns contribuents, que no pas com persones ni com ciutadans, ens tracta com si fossin unes taronges a les que exprimeix tant com pot.

No se si això forma part dels detalls de la ciutat dels que tant parlava la regidora d’Urbanisme Marta Camps que no contesta, fent “un duo” amb l’alcalde Ros dels fulletons, un comportament que a mi em sembla una presa de pel, o un abús d’autoritat i no se si pot ser considerat un comportament delinqüent.

Desprès d’alguns comentaris que m’han arribat, i ja que pago elevats impostos, tinc dret a preguntar a uns que mai contesten, que passa realment amb aquest duo Ros-Camps, i si aquí a Lleida tenim realment, alcalde Ros o alcaldessa Camps? Ja que estem en “la ciutat dels detalls” aquest pot ser un altre detall de la ciutat.

Josep


--------------------------------------------------
Nota de la Redacció: Les Cartes al Director aniran degudament identificades i no podran contenir insults, ni ser ofensives, en tot cas, no seran la nostra opinió sinó la del signant. En cap cas es mantindrà correspondència amb els autors. Les Cartes al Director es poden enviar a la nostra adreça:
ilergeta386@gmail.com

Etiquetas:






<< Inicio

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Suscribirse a Entradas [Atom]