sábado, 14 de marzo de 2009

Cartes al Director

Documents privats a l’abast de tothom

Vull expressar la meva protesta per una de les tantes coses que no funcionen com cal a l’Administració.
Resulta que he tingut de renovar el meu carnet de conduir i quina va estar la meva sorpresa, quan al departament de Tràfic, em van dir que en el termini d’un mes me l’enviarien a casa. Jo vaig preguntar si m’arribaria per correu certificat. La resposta va ser que l’envien per correu ordinari. Sorpresa, vaig al·legar que es podia extraviar i fins i tot, podia arribar a mans de desaprensius falsificadors. “I si no m’arriba?” La resposta: “Ah doncs torni a venir i li tornem a tramitar”?
En arribar aquest punt, vaig preguntar si fora possible que me’l guardessin allí i passaria per allí a buscar-lo. La resposta: “No. Es el que hi ha”.

De manera que les Forces de Seguretat quan ens donen xerrades sobre seguretat ciutadana, posen molt d’èmfasi en explicar-nos sobre la perillositat que pot suposar, extraviar un document personal i que en aquest cas, es té de denunciar immediatament, de cara a possibles i desagradables conseqüències posteriors.

La prevenció em sembla molt bé, però senyors de Tràfic, siguem sensats; és l’Administració qui té de donar el primer exemple, sent responsable i coherent.
Un document mai es té d’enviar al seu destinatari per correu ordinari i el carnet de conduir és un document, no ho oblidin.
Per altra banda hi han edificis amb molts veïns i on es poden veure les bústies de correu rebentades i per tant, amb la correspondència a l’abast de tot aquell que vulgui tafanejar-la. Altres vegades hem vist com falla correus, deixant equivocadament, correspondència en bústia equivocada.

Em pregunto a quina disbauxa estem arribant? Si volem evitar (i la policia així sembla voler-ho) falsificacions i utilitzacions indegudes de documentació, ja sabem que el primer pas, té de ser assegurar-se de que els documents arriben efectivament als seus titulars. O és que potser, Tràfic i la Policia no estan coordinats?


Mª Carmen Guerrero

-------------------------------------------

Nota de la Redacció: Les Cartes al Director aniran degudament identificades i no podran contenir ni insults, ni ser ofensives, en tot cas, no seran la nostra opinió sinó la del signant . En cap cas es mantindrà correspondència amb els autors. Les Cartes al Director es poden enviar a la nostra adreça:ilergeta386@gmail.com

Etiquetas:






<< Inicio

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Suscribirse a Entradas [Atom]