viernes, 12 de diciembre de 2008

Cartes al Director

Contestant al article "Cal mantenir la paraula donada" escrit per la senyora Antonieta

Sóc l’Elia Jodar, Presidenta del Gremi Provincial Artesà de Perruqueries i Bellesa de Lleida i Secretaria de l’Associació de Comerciants de barri de Cappont, us sorprendrà que hagi tardat tan en respondre als comentaris que versa vostè sobre la meva persona en la seva carta, la raó és que no em connecto habitualment en aquest blog.
Ahir pel matí un bon amic em va comentar les critiques que reveia en la seva carta. Gracies company, sense tu avui no podria contestar amb aquesta senyora.


La veritat Antonieta, és que si no haguéssiu fet referència al Gremi al que presideixo, no m’hagués molestat a contestar-li.
En referència al programa de televisió en el qual vaig participar i em vaig emocionar i riure molt, si es veritat vaig fer-ho, tenia els meus motius ja que es tot un orgull celebrar 50 anys de treball avalats per tantes persones que han passat pel gremi que presideixo i que tots junts hem fet possible que aquesta entitat hagi pogut arribar a ser reconeguda i respectada per totes les institucions i gremis de Catalunya. Veure als meus companys treballa sempre ha sigut, és i serà motiu d’orgull i emoció.

Tornant a la seva carta, i fen referència a les seves paraules exactes “Doncs bé , pel que tinc entès, aquesta senyora presidenta del gremi, tenia de participar en una desfilada de perruqueria que s’havia organitzat al barri de Cappont en la que es va comprometre a col·laborar,... , pocs dies abans, va deixar penjats als organitzadors...” . Sí, es veritat no vaig participar i si les circumstancies tornessin a ser les mateixes ho tornaria a fer.
No m’agrada que em venguin motos que des del primer moment vaig dir que no volia comprar, no vull que m’utilitzin per aconseguir fites amb les quals no estic d’acord i tampoc m’agrada col·laborar amb persones que no tenen respecte envers les altes ja que em considero una persona íntegra, de paraula i respectuosa. Per això no vaig participar i sobretot vull que li quedi molt clar que en aquells moments vaig exercir un dret que avui en dia tots gaudim, que és llibertat de decisió.
No em molesten les crítiques sempre que siguin constructives i amb respecte, per això en referència a la seva magnífica frase “... en realitat a molta gent del barri els fa pena” vull contestar-li que per si no ho sap tinc la sort de viure al barri de Cappont des de fa més de 40 anys, amb un negoci que en té 25, degut això sóc una persona molt coneguda i sincerament em sento mol estimada.

Antonieta, la convido que la pròxima vegada que vulgui fer una crítica sobre la meva persona, s’identifiqués amb el seu cognom o amb el seu veritable nom i cognom, més que res per saber a qui em dirigeixo. Personalment crec, que ja és una mica gran per amagar-se darrera d’un nom, un consell sigueu valenta!
Aprofito aquesta carta per desitjar un bon Nadal a tots els veïns i comerciants de Cappont i a vostè també Antonieta.

Elia Jodar


--------------------------------------------------------------------------
Nota de la Redacció: Les Cartes al Director aniran degudament identificades i no podran contenir ni insults, ni ser ofensives, en tot cas, no seran la nostra opinió sinó la del signant . En cap cas es mantindrà correspondència amb els autors. Les Cartes al Director es poden enviar a la nostra adreça:ilergeta386@gmail.com

Etiquetas:






<< Inicio

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Suscribirse a Entradas [Atom]